Friday, September 12, 2008

So Collagen (Rahsia Awet Muda)

CERAH . MUDA . JELITA
So-Collagen merupakan produk yang telah diformulakan untuk anti penuaan dengan cara yang lebih mudah dan berkesan. Dengan kombinasi Marine Collagen, Fructose dan soya Powder, kulit anda akan kelihatan lebih cerah, gebu dan kelihatan lebih muda.

Selain itu hasil formulasi ini juga membantu menghilangkan garis-garis halus, kedutan, membantu melancarkan peredaran darah dalam badan dan menambah tenaga. Kejelitaan anda akan lebih terserlah dengan So-Collagen yang dapat mengembalikan keanjalan kulit anda.

So-Collagen sesuai diamalkan oleh semua peringkat umur termasuk ibu-ibu mengandung. pasti anda berpuas hati dengan So-Collagen kerana ia memberi kesan terbaik untuk anda. mudah dan cukup berkesan.

Ingredients: Soya Extract, marine Collagen, Fructose, Creamer

SOYA - Ekstrak soya berfungsi sebagai bahan semulajadi untuk mencerah dan mencantikkan kulit dari dalam agar kulit kelihatan lebih muda dan berseri secara semulajadi. Ia juga membantu mengurangkan paras kolestrol dan memberikan tenaga yang diperlukan oleh tubuh kita.

KOLAGEN - Marine Kolagen adalah ekstrak gelatin dari ikan laut dalam yang kaya dengan 20 jenis asid amino yang dapat membantu mengurangkan garis-garis halus dan kedut-kedut pada kulit wajah sekaligus menampilkan wajah yang sihat. Ia juga menghalang proses pengeluaran kedut-kedut dan garis-garis halus yang baru.